Όμορφες δημιουργίες των μαθητών μας φτιαγμένες με  απλά υλικα και μπόλικη χριστουγεννιάτικη  διάθεση. 


Χριστουγεννιάτικα και χειμωνιατικα γλυπτά από πλαστελίνη

Χριστουγεννιάτικα κολλάζ

“Χριστουγεννιάτικες τριήρεις”

Ζωγραφική

Χριστουγεννιάτικες βαρκούλες origami

Χάρτινα καλαθάκια με χάρτινα γλυπτά φρούτα”







 Φέτος πιο πολύ από ποτέ ζούμε το παραμύθι των Χριστουγέννων.

Ένα σχολείο γεμάτο έμπνευση και δημιουργία.

Εκπαιδευτικοί και μαθητές  μπαίνουν στον ρόλο τους και τον υποστηρίζουν πιστά.

Το σχολείο έτσι μετατρέπεται σε εργαστήρι καλλιτεχνικό και γεμίζει χαμόγελα και εορταστική διάθεση .

Χειροτεχνίες ,τραγούδια ,κάλαντα ,θεατρικά όλα για το πνεύμα των Χριστουγέννων και την ανάγκη μας να χωρέσουμε ξανά στο παραμύθι της πιο όμορφης γιορτής του χρόνου.

Από όλους εμάς εκπαιδευτικούς ,μαθητές και προσωπικό του 10ου Δημοτικού καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη και ….αγάπη και αγάπη ….Γιατί τι είναι τα Χριστούγεννα ;

Αγάπη….






 

Δράσεις 10ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου, με αφορμή τον εορτασμό της 3ης Δεκεμβρίου :Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία.

Το10ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου στέλνει το μήνυμα του για αυτή τη μέρα με διάφορες δράσεις, στο κέντρο των οποίων βρίσκεται η εν συναίσθηση και η συμπερίληψη των ατόμων με αναπηρία.

Οι μαθητές/τριες της Β’ τάξης, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία, ήρθαν σε επαφή με το σύστημα γραφής BRAILLE. Ευαισθητοποίηθηκαν μέσα από δραστηριότητες για θέματα αναπηρίας και κατόπιν έγραψαν, με πολλή χαρά, το όνομά τους στη μηχανή. Ευχαριστούμε θερμά την Περιφερειακή Ένωση Τυφλών Κρήτης για την παραχώρηση της γραφομηχανής.



Η δασκάλα τη Γ τάξης ετοίμασε ένα θεατρικό παιχνίδι

Τίτλος: έχε μου εμπιστοσύνη.

Τα παιδιά μπαίνουν στη θέση των τυφλών παιδιών. Με τα μάτια κλειστά προσπαθούν να περπατήσουν στο χώρο ενώ είναι τοποθετημένα από πριν κάποια εμπόδια. Περνάμε στη δεύτερη φάση του παιχνιδιού. Τα παιδιά γίνονται ζευγάρια. Το ένα έχει τα μάτια κλειστά και το άλλο γίνεται οδηγός του Ο οδηγός οφείλει να οδηγήσει το τυφλό παιδί μ ασφάλεια στο χώρο και το τυφλό παιδί να εμπιστευθεί τον οδηγό. Ακούγονται φράσεις όπως έχε μου εμπιστοσύνη μαζί θα περάσουμε τα εμπόδια κτλ έπειτα αλλάζουν ρόλους. Τρίτη φάση του παιχνιδιού τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες και φτιάχνουν δικές τους ιστορίες με το θέμα έχε μου εμπιστοσύνη και τις παρουσιάζουν με ένα δρώμενο. Τέλος κάνουμε ένα κύκλο ένα ένα παιδί περιγράφει τα συναισθήματα του πώς ένιωσε όταν ήταν τυφλό; πώς ένιωσε όταν πρόσφερε βοήθεια και τι μπορεί να προσφέρει σε μας ένα τυφλό παιδί ακούστηκαν ατελείωτες ιδέες όπως την δική του γνώση την φιλία του την αγάπη του κι έτσι με πολύ αγάπη έκλεισε κι αυτός ο κύκλος θεατρικού παιχνιδιού

Τα παιδιά της Δ τάξης παρακολούθησαν ένα βίντεο: https://youtu.be/zFWr-CKMWGY και η δασκάλα της παράλληλης ευαισθητοποίησε τα παιδιά της τάξης, με εικόνα, ήχο, τραγούδι, νοηματική κ.τ.λ.

 

Τα παιδιά της Ε παρακολούθησαν βίντεο με τραγούδια στη νοηματική

Επίσης ζωντανές συνεντεύξεις ατόμων με αναπηρία

Τα παιδιά της ΣΤ παρακολούθησαν ένα βίντεοhttps://www.youtube.com/watch?v=aYWcAzwdN8Y και μετά το συζήτησαν στην τάξη. Επίσης άκουσαν και συμπλήρωσαν τους στίχους του τραγουδιού:

Don’t laugh at me: https://learningapps.org/display?v=ptc5ghae320, στην ώρα των αγγλικών

Και η προσπάθεια της ευαισθητοποίησης των παιδιών μας συνεχίζεται με την Στ να ετοιμάζει τα κάλαντα στην νοηματική γλώσσα.